.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزيع عادلانه ثروت مهم ترين دستاورد هدفمندي يارانه

استاندار مازندران گفت: با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها منابع کشور در اختیار همه به خصوص آیندگان به صورت عادلانه قرارمی گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در همایش بررسی مشکلات بخش دودانگه ساری ضمن اشاره به این که با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها ،اقتصاد کشور در مسیر شکوفایی قرار گرفته است، گفت: با آزاد شدن قیمت حامل های انرژی ، درآمد حاصل از نفت به صورت عادلانه بین همه مردم توزیع می شود.
استاندار مازندران با بیان اینکه ایجاد برخی مسایل مقطعی اجرای طرح قانون هدفمند کردن یارانه ها را نفی نمی کنم، بیان داشت : با اجرای این طرح ثروت ملی که در گذشته توسط برخی ها به هدر می رفت ، بهینه مصرف خواهد شد.
طاهایی جهت گیری دولت را توسعه و پیشرفت در همه نقاط ایران دانست و گفت: سفر های استانی هیات دولت ، سبب شد تا به همه نقاط ایران توجه شود.
نماینده عالی دولت در مازندران در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات مردم دو دانگه ساری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل روستاییان به ویژه کسانی که در مناطق کوهستانی زندگی می کنند و فاقد انرژی گاز هستند ، تامین سوخت است.
وی افزود: به منظور حمایت از ساکنان مناطق سردسیر و کوهستانی بخش دو دانگه ۵۰۰ لیتر گازوئیل با قیمت ۱۵۰ تومان به هر خانوار تحویل خواهد شد.
طاهایی عنوان کرد : پی گیری برای تامین اعتبار و باز سازی سد خاکی فریم از طریق دفتر مقام معظم رهبری، مطالعه توسعه راه ارتباطی دو دانگه به ساری ، توجه به اراضی شیب دار و تغییر نوع کشت و تامین اعتبار برای طرح دامپروری دو هزار راسی از خواسته های مهم مردم دو دانگه است که انجام خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.